sobota, 27 grudnia 2014

PO ŚWIĘTACH - KSIĄŻKOWE PREZENTY



 Mam nadzieję, że świąteczny czas mija Wam wśród bliskich osób i w miłej, spokojnej atmosferze. Po odejściu od stołu znalazłam odrobinę czasu, żeby poczytać (mało rozrywkową, ale miejscami nawet zabawną „Jedyną płeć” Katrine Kielos), pójść na spacer i zajrzeć do sieci (od wtorku nie korzystałam w ogóle z Internetu).
Mam nadzieję, że Wasze prezenty okazały się tak udane, jak moje. Oczywiście w większości są to książki. Jestem szczęściarą pod tym względem, że mam w grudniu urodziny, a zatem mój zbiór nowości jest jeszcze większy. Jestem fanką dwóch programów cyklicznych TVP Kultura: „Cappuccino z książką” i „Tygodnika kulturalnego”. W świątecznym wydaniu „Tygodnika…”, jako idealną książkę na prezent przedstawiono „Wszystko, co lśni” („The Luminaries”) Eleanor Catton. Powieść nagrodzoną Bookerem w 2013 r. Pisarka została w ten sposób najmłodszą laureatką tejże nagrody. Jest to też jeden z moich prezentów urodzinowych. Po przeczytaniu będzie oczywiście recenzja. 


Poniżej – reszta prezentów. 



Wczoraj wreszcie spadł śnieg, trochę przymroziło :). Życzę więc udanego popołudnia z kawą i dobrą książką.


2 komentarze:

  1. Mam zamiar przeczytać "Wszystko co lśni", ale dopiero w 2015. Polecam "Czarną Bezgwiezdną Noc". Właśnie skończyłam czytać i ciągle mam ciarki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się przyznać, że do tej pory przeczytałam tylko jedną książkę Kinga - "Misery", więc wszystko przede mną.

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie każdego śladu w mojej przestrzeni:)