piątek, 2 stycznia 2015

Rok Pański 2015 + nowości książkowe początku 2015 r.



Co się wydarzy Roku Pańskiego 2015?
Wszyscy robią podsumowania minionego roku i snują plany na przyszłość, tworzą postanowienia noworoczne, z których większość i tak nie zostanie wykonana.
Ja, zamiast zapisywać się do grona osób, które przeczytają 52 książki w 2015 r. czy odwiedzą 10 krajów, postanowiłam, że w tym roku postaram się nie kreować mało realnych planów.
Mam za to zamiar robić to, co sprawia mi przyjemność. Czyli (kolejność dowolna): czytać (bez spiny – tyle książek na ile czas pozwoli), uczyć się (sic! Lubię się uczyć, a w moim zawodzie to obowiązek), patrzeć i wspierać rozwój Małej, oglądać filmy, biegać od czasu do czasu, wyskoczyć w weekend do Rzymu i tak dalej, i dalej, i dalej…
Oczywiście, jak już wspominałam wcześniej, uwielbiam tworzyć listy, więc dalej będę pisać listy książek do przeczytania, filmów do obejrzenia czy ubraniowych must have’ów do kupienia.
Co prawda czeka na mnie na półce stosik książek czekających na swoją chwilę, nie przeszkadza mi to jednak w poszukiwaniu w sieci nowości roku 2015.   
Proszę więc bardzo – lista książek na które czekam na początku a.d. 2015:
  1. „Wyspa łza” Joanna Bator,
  2. Najgorszy człowiek na świecie” Małgorzata Halber,
  3. „Cywilizacja spektaklu” Mario Vargas Llosa,
  4. Mała zagłada” Anna Janko,
  5. „Odpływ” Lars Saabye Christensen. 
Długi świąteczny weekend wciąż trwa, więc życzę dużo czytania:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie każdego śladu w mojej przestrzeni:)