czwartek, 9 lipca 2015

"ARENA SZCZURÓW" MAREK KRAJEWSKI - ZAPOWIEDŹ

Arena szczurów

źródło
Witajcie! Już dawno chciałam się z Wami podzielić tą jakże radosną nowiną. Dnia 14 września w sprzedaży pojawi się ostatni kryminał mojego ulubionego Krajewskiego. Tym razem pisarz zabierze nas nie do Lwowa, nie do Wrocławia, tylko do powojennego Darłowa. Komisarz Edward Popielski prowadzi tajne śledztwo w poszukiwaniu mordercy i gwałciciela, który gryzie swoje ofiary. 
Już nie mogę się doczekać. Do napisania! 

P.S. Właśnie zabrałam się za czytanie "Pupilli" Katarzyny Przyłuskiej-Urbanowicz. Po książce nominowanej do Nike spodziewałam się jednak czegoś innego, na razie jestem rozczarowana. Nie sądźmy jednak książki po pięćdziesięciu stronach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie każdego śladu w mojej przestrzeni:)