wtorek, 2 lutego 2016

CZYTANIE TO WYZWANIE - PODSUMOWANIE 2015 ROKU

Co prawda mamy już luty, ale myślę, że mogę jeszcze dokonać podsumowania czytelniczego minionego roku. A właściwie drugiego półrocza, bo podsumowanie połowy roku znajdziecie tutaj
Może znajdziecie coś dla siebie do czytania w tym miesiącu?
Chociaż nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu literackim, typu "52 książek w rok", okazało się, że w 2015 r. przeczytałam ich 51. Zaznaczam, że są to tylko książki czytane dla przyjemności, nie dodałam więc do listy żadnej książki z cyklu literatury "fachowej".

Oto, jak przedstawia się lista książek II połowy roku 2015 (zestawienie nie jest chronologiczne) plus moja subiektywna "szkolna" ocena dla każdej z nich:

1. „Martwe popołudnie” Mariusz Czubaj - 4/5
2. „Temat na pierwszą stronę” Umberto Eco - 4,5/5
3. „Arena szczurów” Marek Krajewski - 4,5/5
4. „Pupilla” Katarzyna Przyłuska-Urbanowicz - 2/5
5. "Matka Makryna” Jacek Dehnel - 4/5
6. "Pochłaniacz” Katarzyna Bonda - 5/5
7. „Okularnik” Katarzyna Bonda - 5/5
8. „Inna dusza” Łukasz Orbitowski - 5/5
9. „Dziewczyna z Kamienia” Izabella Cywińska - 5/5
10. "Co nas nie zabije” David Lagercrantz - 4/5 
11. „Szum” Magdalena Tulli - 5/5
12. „Gdy zniknęły gołębie” Sofi Oksanen 4,5/5
13. „1945 Wojna i pokój” Magdalena Grzebałkowska - 5/5
14. „Zabić drozda” Harper Lee - 4,5/5
15. „Polskie morderczynie” Katarzyna Bonda - 4,5/5
16. „Mgła” Kaja Malanowska - 4/5
17. „Love x style x life” Garance Dore - 3/5
18. “W imię dziecka” Ian McEwan - 4,5/5
19. „Tajemnica domu Helclów” Maryla Szymiczkowa - 4/5
20. „Nic bardziej mylnego” Radek Kotarski - 3/5
21. „Krawędź wieczności” Ken Follet - 4/5
22. „Jak rozmawiać o książkach, których się nie czytało?” Pierre Bayard -  4/5
23. „Gra cieni” Charlotte Link - 4/5
24. „To nie są moje wielbłądy: o modzie w PRL” Aleksandra Boćkowska - 5/5
25. „Kwestja krwi” Marcin Wroński - 4,5/5
26. „Mała zagłada” Anna Janko - 5/5
27. „Nawroty nocy” Patrick Modiano - 4/5
  
Którą książkę z listy czytaliście? A może macie ją na liście "do czytania?
Ja wracam do nauki, czyli mniej przyjemnej literatury. Miłego popołudnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie każdego śladu w mojej przestrzeni:)